Az ország legmodernebb ügyfélszolgálati irodáját nyitotta meg a Győri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. az ETO Parkban.
Mostantól még könnyebben elérhetők a cég szolgáltatásai, hiszen csütörtökön délelőtt hivatalosan is átadták a GYHG új ügyfélszolgálati irodáját az ETO Park első emeletén, a szolgáltatóközpont részen. A jól ismert Bartók Béla úti iroda után tehát egy újabb, egy második helyszínen is várják az ügyfeleket a hulladékszállítással és a hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyekben.
„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a GYHG nem csak terepen kezeli nagyon rugalmasan az ügyfelek észrevételeit, hanem most egy olyan helyszínen nyitotta meg az ország legmodernebb ügyfélszolgálatát, ahol a város számos más közszolgáltatója is megtalálható” – fogalmazott az ünnepélyes megnyitón dr. Laczkovits-Takács Tímea.
„Mindig nagy öröm, amikor fejlesztéseket adunk át Győrben, az új irodában huszonegyedik századi körülmények között tudják kiszolgálni az ügyfeleket az itt dolgozók. Szintén lényeges, hogy új munkahelyek is létrejöttek a mostani fejlesztéssel, ami pedig kisgyermekes anyukaként számomra nagyon szimpatikus, hogy a családokra is gondoltak, hiszen egy pici játszósarkot is berendeztek az irodában” – tette hozzá Győr alpolgármestere.
Nagy Csaba, a GYHG ügyvezetője az eseményen elmondta: a fejlesztésre nagy igény volt, hiszen a cég ügyfélköre meghaladja a háromszázezer főt, a GYHG célja pedig, hogy a Zöld Győr program célkitűzéseihez igazodva, Magyarország egyik legjobb hulladékgazdálkodási rendszerének üzemeltetőjeként előrelépjen a lakosság ügyfélszolgálati kiszolgálásában is.
„Az új iroda egyúttal információs pont is, ahol felkészült szakemberek naprakész információkkal segítenek például a hulladékszállítás, a szelektív hulladékgyűjtés, a hulladékudvarok használata és a zugszemét elszállítása témaköreiben. Ide került át a cég hat állomásos telefonközpontja is, a hátulsó részben pedig jól felszerelt szociális helyiségek várják a dolgozókat”– hívta fel a figyelmet Nagy Csaba.
Baricza Miklós, a MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. ügyféltámogatási vezetője kiemelte: a MOHU célja, hogy az ügyfeleknek a lehető legjobb kiszolgálást nyújtsa, nagy öröm, hogy a GYHG maximálisan partner ebben.
Az iroda megnyitásával jelentősen bővült az ügyintézési idő, a legnagyobb újdonság az, hogy kedden az ETO Parkban lévő, csütörtökön a Bartók úti irodában, reggel héttől egészen este hétig, tizenkét órán át lesznek nyitva a GYHG ügyfélszolgálati irodái.
Az új iroda helyszíne: ETO Park, Győr, Nagysándor József u. 31., I. emelet.
Nyitvatartása: H-Sze-Csüt: 8.00-16.00, K: 7.00-19.00 P: 8.00-14.00
(Forrás: Győr Plusz Média)