Személyes ügyintézés felfüggesztése

Publikálva: 2020-11-10 Utolsó módosítás: 2020-11-10

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy figyelemmel a koronavírus fertőzés okozta veszélyhelyzetre a GYHG Nonprofit Kft. 2020. november 12-től bizonytalan időre felfüggeszti a személyes ügyintézés lehetőségét. A fent említett időponttól így a Győr, Bartók Béla utcai ügyfélszolgálati irodában megszűnik az ügyfélfogadás. Kérjük, hogy a személyes ügyintézés helyett részesítsék előnyben a telefonos (96/67-77-77), valamint az elektronikus (info@gyhg.hu, illetve www.gyhg.hu) felületen történő ügyintézést. Tájékoztatjuk továbbá a lakossági ügyfeleket, hogy az ügyfélszolgálati iroda bezárását követően hulladékgyűjtő zsákot kizárólag a Győr, Sashegyi Hulladékkezelő Központnál található Hulladékudvarban tudnak átvenni minden héten pénteki napon 10 – 18 óra között. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a zsákokat kizárólag a hulladékgazdálkodási díjfizető, illetőleg annak távollétében írásos meghatalmazottja veheti át. Társasházak esetében a zsákokat a közös képviselő, illetve írásos meghatalmazottja igényelheti.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!