A Jókai utcai ügyfélszolgálati irodában 2020. június 2-től, keddtől ismét lehetőség nyílik a személyes ügyintézésre.
A GYHG Nonprofit Kft. és a GYŐR-SZOL Zrt. közös Jókai utcai ügyfélszolgálati irodájában 2020. június 2-től, keddtől ismét lehetőség nyílik személyes ügyintézésre.
A szolgáltatók kérik ügyfeleiket, hogy a következő egészségügyi vészhelyzetre vonatkozó szabályok betartására fokozottan figyeljenek: várakozni az épület előtt kell, a soron következő ügyfél szólításra léphet a helyiségbe; belépés előtt a kihelyezett fertőtlenítővel a kezet le kell fertőtleníteni; maszk viselése az ügyféltérben kötelező; mind a sorban álláskor, mind a helyiségben legalább 1,5 méter távolságot kell tartani egymástól.
Akik valamelyik előírást nem tartják be, azoktól a belépést megtagadják!
Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, akik tehetik, a személyes ügyintézés helyett továbbra is részesítsék előnyben a telefonos (96/50-50-50), valamint az elektronikus (info@gyorszol.hu illetve info@gyhg.hu) felületen történő ügyintézést.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!