Akadálymentesített weboldal
Navigáció kihagyása

HELYTÁLLNAK A KÖZSZOLGÁLTATÓK

Publikálva: 2020-03-19 Utolsó módosítás: 2020-06-02

GYHG Nonprofit Kft. a hulladékszállítási tevékenységet a megszokott rend szerint végzi.

 

 

A GYŐR-SZOL Zrt. tájékoztatja az ügyfeleket, hogy a társaság és leányvállalatai a kihirdetett egészségügyi vészhelyzetben is maradéktalanul ellátják közszolgáltatási feladataikat. Egyelőre zavartalanul működik a távhőszolgáltatás, a városüzemeltetés, a köztisztasági tevékenység, a GYHG Nonprofit Kft. a hulladékszállítási tevékenységet a megszokott rend szerint, a hulladéknaptárban feltüntetett rendes időpontokban végzi.

 

A GYŐR-SZOL Zrt. mindent elkövet azért, hogy dolgozói továbbra is ellássák munkájukat, biztosítsák az alapvető közszolgáltatások működését. Ennek érdekében kidolgozta pandémiás tervét, bevezette a szükséges átmeneti intézkedéseket, a munkarend átszervezésével biztosítja a megszokott tevékenységek ellátását a rendkívüli körülmények között is.


A szolgáltatások fenntartása érdekében az elmúlt napokban több területen is történtek változások, a legfontosabbakat itt foglaljuk össze.


Ügyfélszolgálat


Figyelemmel a koronavírus fertőzés okozta veszélyhelyzetre a GYŐR-SZOL Zrt. és a GYHG Nonprofit Kft. 2020. március 17-től bizonytalan időre felfüggesztette a személyes ügyfélfogadás lehetőségét. A fent említett időponttól így a szolgáltatók Jókai utcai és az Orgona utcai irodáiban is megszűnt az ügyfélfogadás. A szolgáltató kéri, hogy a személyes ügyintézés helyett részesítsék előnyben a telefonos (96/50-50-50), valamint az elektronikus (info@gyorszol.hu illetve info@gyhg.hu) felületen történő ügyintézést.


Hulladékszállítás


GYHG Nonprofit Kft. a koronavírus fertőzés okozta veszélyhelyzetre tekintettel átmenetileg korlátozza a közületek, intézmények, vállalkozások számára biztosított ingyenes szelektív hulladékbeszállítási lehetőséget. 2020. március 17-től a Sashegyi Hulladékkezelő Központ hétköznapokon 7 és 15 óra közötti időszakban fogadja a közületek, intézmények, vállalkozások által beszállított szelektív hulladékot.


A lakosság a hulladékudvarokat a megszokott rend szerint, a szokott nyitvatartási időben használhatja. A hulladékudvarokban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat, a többieknek az udvar előtt kell várakozniuk a belépésre.


GYHG Nonprofit Kft. a hulladékszállítási tevékenységet a megszokott rend szerint, a hulladéknaptárban feltüntetett rendes időpontokban végzi, a szelektív szigetek edényeinek ürítéséről a normál járatrend szerint gondoskodik.


Távhőszolgáltatás


A GYŐR-SZOL Zrt. Távhőszolgáltatási Igazgatósága a melegvíz-fogyasztást mérő órák leolvasását átmenetileg felfüggesztette. Azok a fogyasztók, akiknél a mérők leolvasása a járvány miatt elmarad, továbbra is a jelenlegi részfizetésként megfizetett mennyiségről kapnak számlát. A következő leolvasás után a szolgáltató elszámol a fogyasztóval a tényleges fogyasztás és a részfizetésként megfizetett mennyiség különbözetéről.


Átmenetileg szünetelnek a melegvíz-mérőkkel kapcsolatos helyszíni munkák is. Ilyen munka pl. a megállt mérő miatti melegvíz-mérő csere.  Ebben az esetben a mérő kicseréléséig az elszámolást a mért időszak fogyasztásából meghatározott mennyiség alapján végzik el.


Átmenetileg szünetel azoknak a kisebb, azonnali beavatkozást nem igénylő meghibásodásoknak a javítása, melyek csak úgy végezhetőek el, hogy a szolgáltató munkatársai bemennek a lakásokba. Az azonnali beavatkozást igénylő meghibásodás (pl. radiátorlyukadás) esetén a szükséges munkákat elvégzik.



Amennyiben a külső körülmények indokolják, lehetnek további változások a közszolgáltató működésében.

A GYŐR-SZOL Zrt. vagy a GYHG Nonprofit Kft. tevékenységét, a társaságok fenntartásában illetve üzemeltetésében lévő létesítményeket érintő változásokról a szolgáltatók folyamatosan tájékoztatják az ügyfeleket a cégek hivatalos honlapjain (www.gyorszol.hu illetve www.gyhg.hu) és a médián keresztül.